Retourneringen

Indien het bestelde product niet aan je verwachtingen voldoet kun je het binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. Het product mag geen gebruikssporen of beschadigingen vertonen en moet compleet zijn. De kosten van de retourzending komen voor rekening van de klant.



Klachten

 In geval er beschadigingen aan de zending geconstateerd worden dient samen met de koerier het schadeformulier ingevuld te worden en dienen er foto’s van het beschadigde pakket genomen te worden. De verwerkingstijd van een klacht bedraagt maximaal 14 dagen. Indien de klacht gegrond verklaard wordt zal er binnen 7 dagen kosteloos een nieuwe bestelling bezorgd worden of wordt je geld overeenkomstig de geldende afspraken teruggestort. Het bij afwezigheid van de koerier vaststellen van beschadigingen aan de verpakking kan ertoe leiden dat een eventueel ingediende klacht ongegrond verklaard wordt.

Technische defecten omvatten: een onjuist formaat, beschadigd materiaal, afdrukfouten, een verkeerde afbeelding op het product, het ontbreken van een deel van de bestelling.

Kleine afwijkingen in de kleurweergave zijn mogelijk afhankelijk van het type en de instellingen van de monitor die gebruikt is bij het plaatsen van de bestelling.

Onze klantenservice staat voor jou ter beschikking en geeft je graag antwoord op al je vragen - contact@tinydots.nl